بررسی گوشی سونی Xperia V
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : ابوالفضل

 

مدت زیادی باقی نمانده تا دستگاه های پنج اینچ Full HD رونمایی شوند و نسل قدیمی Xperia باید خود را برای بقا در سایه آنها آماده کنند. اگرچه به این معنی نیست که Xperia V نمی تواند به آینده ای روشن ، امیدوار باشد. این گوشی با پردازنده دوهسته ای Krait و ارتباط LTE از رقابت در رده متوسط بهره مند می شوند.

گوشی sony xperia v

مزایا :

• پشتیبانی چهار باند GSM / GPRS / EDGE

• 3G با 42.2Mbps HSDPA و 5.76Mbps HSUPA

• LTE Vat3 با سرعت دانلود 100Mbps و آپلود 50Mbps

• صفحه نمایش لمسی خازنی 4.3 اینچ Reality LCD با نور زمینه LED ، وضوح 720 x 1280)720p پیکسل) ، 16 میلیون رنگ ، موتور BRAVIA موبایل سونی ، شیشه ضدخش

• نسخه 4.0.4 سیستم عامل آندروید (Ice Cream Sandwich) با ارتقاء به Jelly Bean

• تاییدیه IP57 با مقاومت در برابر آب و گردوخاک ، مقاومت در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 24371
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1